Klei!

 

De Talententent maakt sinds kort op de maandag gebruik van een mooie ruimte in de A.J. Ernststraat 199, waar we leuke extra wijkactiviteiten kunnen programmeren. Deze locatie bevindt zich op 800 m van de Kindercampus Zuidas en 350 m van de Merkelbachschool. Let op: Het is de bedoeling dat u uw kind zelf brengt en haalt.

De klei-activiteit begint om 14.30 uur met een glaasje drinken en wat lekkers. Vervolgens gaan we op ontdekkingstocht met verschillende soorten klei. We kijken of we zelf klei in de natuur kunnen vinden, we maken zelf klei en schilderen ermee. Natuurlijk zullen we ook boetseren met de klei en bekijken wat we er allemaal mee kunnen maken. Iedere week maken/doen we iets anders. Onze werkstukken zullen we de laatste les laten zien in een tentoonstelling.

VOOR WIE

Voor kinderen uit groep 3-4-5

Hoe laat

14.30-15.30 uur

Waar

Klei!

 

De Talententent maakt sinds kort op de maandag gebruik van een mooie ruimte in de A.J. Ernststraat 199, waar we leuke extra wijkactiviteiten kunnen programmeren. Deze locatie bevindt zich op 800 m van de Kindercampus Zuidas en 350 m van de Merkelbachschool. Let op: Het is de bedoeling dat u uw kind zelf brengt en haalt.

De klei-activiteit begint om 14.30 uur met een glaasje drinken en wat lekkers. Vervolgens gaan we op ontdekkingstocht met verschillende soorten klei. We kijken of we zelf klei in de natuur kunnen vinden, we maken zelf klei en schilderen ermee. Natuurlijk zullen we ook boetseren met de klei en bekijken wat we er allemaal mee kunnen maken. Iedere week maken/doen we iets anders. Onze werkstukken zullen we de laatste les laten zien in een tentoonstelling.

VOOR WIE

Voor kinderen uit groep 3-4-5

WANNEER

maandag 9 mei tot en met 4 juli

HOE LAAT

14.30-15.30 uur

WAAR

HET KOST

€ 16 Stadspas € 4

CONTACT


MAAK JE KEUZE

Een gebeurtenis met een id van '38901' kan niet worden gevonden. Neem contact op met de beheerder van het evenement voor hulp.

MAAK JE KEUZE

Een gebeurtenis met een id van '38901' kan niet worden gevonden. Neem contact op met de beheerder van het evenement voor hulp.